صرف جدت طراز: ہیگر گروپ سالانہ رپورٹ 2011ء

بلیس کاسل، جرمنی، 3 ستمبر 2012ء/پی آرنیوزوائر–

– حوالہ در حوالہ: تصویر ای پی اے یورپین پریس فوٹو ایجنسی کے ذریعے دستیاب ہے اور بغیر کسی قیمت کے یہاں سے ڈاؤن لوڈ کی جا سکتی ہے : http://www.presseportal.de/pm/102450/hager_group

یہ کہا جاتا ہے کہ مستقبل کے بارے میں پیش بینی کرنے کا سب سے قابل بھروسہ طریقہ یہ ہے کہ اسے ایجاد کیا جائے، اور یہی وہ کام ہے جو ہیگر گروپ شدت سے کر رہا ہے۔

دسمبر 2011ء میں پیرس میں مینیجرز کی ہونے والی سالانہ کانفرنس میں جدت طرازی کی سوجھ بوجھ کو واضح انداز میں توسیع دی گئی۔ اس میں اب محض کلاسیکی مصنوعات میں جدت طرازی ہی نہیں بلکہ نئی خدمات، انٹیلی جنٹ نظام اور صارفین کے لیے تیز حل بھی شامل ہیں۔

ادارے کی جدت طرازی کی اِس سوجھ بوجھ کے معانی و مطالب نئی سالانہ رپورٹ 2011ء کا موضوع ہے۔

انٹرایکٹو ورژن یہاں دستیاب ہے: http://www.hagergroup.net/annualreport۔

یہ صرف کاروباری شخصیات کی فہرست نہیں۔ “مصنوعات سے حلوں تک” کے عنوان کے تحت آپ اس جیسے سوالوں کے جواب پائیں گے: پیچیدہ دنیا کے چیلنجز سے ہیگر گروپ کس طرح نمٹتا ہے؟ “اسمارٹ گرڈ” کیا کرتا ہے اور “محیط مددگار زندگی”کا مطلب کیا ہے؟

گزشتہ سال کی طرح اس میں 2011ء کی اہم ترین مصنوعات، تقریبات اور ادارہ جاتی خبروں میں سے “بہترین” شامل ہیں – ایسا سال جو جدت کی تاریخ میں ہیگر گروپ میں ایک بالکل نیا باب ہے۔

اپنے ذاتی کمپیوٹر یا اپنے آئی پیڈ پر اضافی وڈیوز، تصویری گیلریاں اور آڈیو تجربات کے ساتھ سالانہ رپورٹ 2011ء دریافت کریں۔

مفت آئی پیڈ ایپ آئی ٹیونز سے ڈاؤنلوڈ کی جا سکتی ہے: http://www.hagergroup.net/annualreport-ipad۔

ہیگر گروپ

ہیگر گروپ رہائشی، کمرشل اور صنعتی عمارات میں برقی تنصیبات کے لیے حل اور خدمات کا معروف فراہم کنندہ ہے۔ ایک آزاد خاندانی ملکیت ادارہ بلیس کاسل، سارلینڈ، ہیگر گروپ صنعت کے جدت طراز رہنماؤں میں سے ایک ہے۔ 11 ہزار 400 ملازمین نے 1.55 ارب یوروز (2011ء) کی آمدنی بنائی۔ جزو اور ایپلی کیشن دنیا بھر میں 20 مقامات پر پیدا ہوتے ہیں اور دنیا بھر کے 80 سے زائد ممالک کے صارفین ان پر اعتماد کرتے ہیں۔

رابطہ:

کارپوریٹ کمیونی کیشنز

ہیگر ایس ای

زوم گنٹرسٹال

66440 بلیس کاسل

جرمنی

فون: +33-3-69-55-61-88

ای میل: pr@hagergroup.net

http://www.hagergroup.net

ذریعہ: ہیگر ایس ای

Leave a Reply